The Ultimate Guide To لنت ترمز خودرو

Wiki Article

  در فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو توربویدک سفارشات بیشتر از پانصد هزارتومان بصورت رایگان ارسال می گردد.

وقتی ماشین برای مدت طولانی در جاده های پر چاله حرکت می کند، توقف های کوتاه یا سفرهای طولانی زیادی در بزرگراه ها وجود دارد ، لنت ها سریع داغ می شوند، این اولین علامت است.

همچنین لنت‌های فلزی به اندازه ترمزهای ارگانیک فشرده نمی شوند، به این معنی که فشار کمتری باید روی پدال ترمز اعمال شود تا ترمز خودرو عمل کند.

فروشگاه لنت استور ، تخصصی ترین فروشگاه لنت ترمز در تهران می باشد که علاوه بر فروش حضوری این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است که بصورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت فروشگاه و بصورت تلفنی سفارش لنت خود را ثبت نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

۵ سوالی که کارآفرین برای راه اندازی کسب و کار از خودش می پرسد

لنت ها بعد از مدت زمان محدودی به اصطلاح تمام شده و نیاز به تعویض دارند.

فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم از روز چهارشنبه، ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱

از طریق لینک زیر در سایت youtube میتوانید راهنمای کامل و دقیق زمان بندی تعویض ترمز ماشین را مشاهده کنید:

ترمز ها دارای مدل های مختلفی هستند که لنت ترمز جلو سمند ef7 این مسئله با پیشرفت صنعت خودرو سازی و با گسترش آن این مدل ها بروز تر شده است. برای مثال از انواع سیستم های ترمز میتوان به ترمز هیدرولیکی، ترمز مکانیکی، ترمز مغناطیسی، ترمز الکتریکی و … اشاره نمود.

به لحاظ ظاهری لنت ترمز به دو شکل دیسکی و کفشکی تقسیم شده و به علت کارایی بهتر لنت ترمز دیسکی، تمایل به استفاده از این نوع لنت­ ها بیشتر است.

همانطور که گفتیم لنت ترمز قطعه ای مصرفی است که زمان تعویض آن با توجه به عملکرد خودرو تعیین می شود.به طور کلی معیارهای مختلفی برای تعیین انواع لنت ترمز وجود دارد.اما مهم ترین معیار برای تعیین انواع لنت، جنس آن است که در ادامه به معرفی انواع لنت ترمز سرعتی با توجه به متریال می پردازیم.

لنت های کیو از بهترین لنت های موجود در بازار است.جهت اطلاع از قیمت با فروشگاه در ارتباط باشید

۵ سوالی که کارآفرین برای راه اندازی کسب و کار از خودش می پرسد

آدرس: تهران، خیابان فاطمی، بین خیابان کارگر و سیندخت، جنب بانک سینا، پلاک ۲۲۰، بلوک B، واحد ۲۰۱، کدپستی: ۱۴۱۸۶۵۴۱۴۴

Report this wiki page